شنبه، اردیبهشت ۱۷، ۱۳۹۰

«کار‌شناسان ارشد که زندانی شوند، به کار‌شناسی جنگیر و رمال باید بسنده کرد »

در انتخابات (ببخشید انتصابات!) خرداد سال 1388 مردم ما چه با بصیرت بودند که به احمدی نژاد (رمالِ کف بینِ خرافاتیِ نالایق) نه گفتند و میر حسین عزیز و شایسته را برگزیدند، و میر حسین موسوی، چه دور اندیش و با بصیرت بود که در 22 اردیبهشت 88 گفت: «دولت من، نه دولت رمالی خواهد بود، نه دولت کف‌بینی! »
اما رهبر جمهوری اسلامی که مرتب دیگران را به داشتن بصیرت توصیه می کند، در اولین نماز جمعه ی بعد انتخابات در 29 خرداد 88 تاکید کردند که، نظرشان به احمدی نژاد نزدیک تر است! و در ادامه در اشاره به سخنان موسوی فرمودند، اتهامات زشت و ناروایی به دولت می زنند، دولت را به رمالی متهم می کنند!!!!
و جواب چرا ها و سوال های مردم معترض از فردای انتصابات، گلوله بود و باتوم و شکنجه و زندان و تجاوز...
رهبری تا کنون بیش از هر کسی از احمدی نژاد و دولتش حمایت کرده. او در تمام این فرو غلطیدن کشور در مشکلات اقتصادی و سیاسی به طور مستقیم مسئول است. بهر حال ایشان فصل الخطاب اصولگرایی هستند. با این حال ایشان در یکی از سخنرانی های اخیر شان در سال 90 گفتند، از دولت انتقاد نکنید، دولت خیلی تلاش میکند و من می بینم!
اما امروز بعد از دو سال، همان اصولگرایان با بصیرت حامی رهبر!! اجبارا به بی لیاقتی و حماقت دولتی که این همه خون به پایش ریختند اعتراف می کنند!
و رهبر هم سکوت کرده اند و این انتقادات و اتهامات را «نسبت های زشت و ناروا به دولت» نمی دانند!
حدادعادل: رمال و غیبگو مشکل نظام را حل نمی کند.
مصباح‌یزدی: دین را باید از قرآن و معصومین آموخت؛ نه از مرتاض و جن‌گیر.
حسین فدائی: جریان انحرافی (احمدی نژاد و مشایی) اجنه را تسخیر کرده است.
مرتضی نبوی: تلاش داریم احمدی‌نژاد را از جنیان کافر جدا کنیم.
 نه اینکه تازه فهمیده باشند، خیر! دروغگویی و نالایقی و روان پریشی احمدی نژاد آنقدر اظهر من الشمس بود که لازم نبود دو سال طی شود تا به آن پی برد، رهبر و اصولگرایان حامی وی امروز خود را بدجور گرفتار می بینند. آنها فکر نمی کردند که کارشان به آبروریزی و رسوایی و تحقیر روحانیون و به خصوص ولایت فقیه از سوی تیم حامی دولت بکشد، لذا امروز در جنگ دو قدرت مستبد، مصلحت جیب مبارک و مقام و مناصبشان شان را در بر ملا کردن مفاسد احمدی نژاد و تیم حامی او می دانند. اما کور خوانده اند. آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت!
چه کسی مسئول و جوابگوی خون های ریخته شده، زخم های بر داشته شده، تن ها و روح های شکنجه شده، و به قهقرا رفتن اوضاع مملکت خواهد بود؟
راست گفت امام، کسانی که در مقابل میر حسین می ایستند مدیریت یک نانوایی را ندارند. دولت فعلی یک نمونه از ان است.
اما با وجود تنفرم از احمدی نژاد خوشحالم که وجود او یک نکته ی مثبت داشت و آن اینکه باعث شد پته ی مقدس مابان و خود برتر بینان و در کل نظام کثیف و مافیایی جمهوری اسلامی روی آب ریخته، و ابهت پوشالی اش در هم شکسته شود...



۱ نظر:

  1. in binamosaye por ro faghat manteghe zor ro mifahman , bikhod nist migan akhonda bache... hastan

    پاسخحذف