یکشنبه، دی ۲۷، ۱۳۸۸

خطاب به آقایان اصولگرا :



آیا مردم می بایست هفت ماه رنج و سختی را متحمل شوند، این همه خون بدهند، شکنجه ببینند، ترور شوند، زندانی شوند، اعدام شوند، محارب خوانده شوند و... تا آقایان به این نتیجه برسند که: «بله، صدای معترضین هم باید شنیده شود»؟! ... فکر نمی کنید کمی دیر هنگام باشد؟

به قول یکی از عزیزان اصلاح طلب، «این اقدام (مناظره ها) نوش داروی بعد از مرگ سهراب و سهراب هاست»! البته به طور کلی پخش چنین مناظره هایی هر چند دیر هنگام برای آگاهی و اندکی تسکین دردهای مردم مظلومی که هفت ماه فریاد زدند و کسی نخواست صدای شان را بشنود و این چنین ناجوانمردانه نادیده گرفته شدند، اقدام کوچک اما مثبتی است، اگر ادامه یابد.

اما آقای مهندس موسوی می بایست همان روزهای اول بعد از انتخابات به صدا و سیما فراخوانده می شدند تا حرف هایشان را بزنند و از مواضع شان دفاع کنند که متاسفانه این اجازه به ایشان داده نشد. مثلا می خواهید الان به تلویزیون بیایند و چه بگویند؟ آیا فراموش کرده اید که انتظار و مطالبات مردم دیگر از حد انتخابات فراتر رفته و حتی از کنترل مهندس موسوی نیز خارج شده است؟

آقای موسوی مطالبات مردم را تاکنون خیلی صریح و واضح در بیانیه های شان بیان فرموده اند و سایر اصلاح طلبان و یاران ایشان نیز که اکنون در زندان ها به سر می برند (و همچنین به تازگی آقای دکتر جواد اطاعت) به خوبی و با شجاعت از مواضع ایشان و جنبش دفاع کرده اند؛ پس اگر روزی آن هم بعد از هفت ماه کشتار و سرکوب معترضین، از میرحسین خواسته شد که به سیما آمده و مناظره داشته باشد این کار احتمالا به منظور بهره برداری به نفع اهداف مسئولین حکومتی خواهد بود.

در حال حاضر به نظر من دیگر موردی برای حضور مهندس موسوی در تلویزیون و انجام مناظره وجود ندارد مگر اینکه ایشان خود بخواهند و اجازه داشته باشند به تنهایی و بدون حضور مجری حضور یابند و نیز بتوانند از بسیاری از خط قرمز ها عبور کنند؛ اگر حکومت این ظرفیت و پذیرش را دارد حرفی نیست؛ اما در غیر این صورت به نفع میرحسین است که خود را در دام آنها گرفتار نکند و تن به این نمایش ساختگی ندهد. البته مهندس میرحسین موسوی خود صاحب نظر و خردمند هستند و حتما می دانند که چه اقدامی بهترین و شایسته ترین است. ما به ایشان اطمینان داریم و همگی پشتیبان او هستیم.

خدا یار و پشت و پناه میر حسین عزیز ما باشد... آمین!



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر