جمعه، دی ۱۷، ۱۳۸۹

آیا کسی محمد نوری زاد را می شناسد؟

امروز که وارد بالاترین شدم دلم گرفت!.... پنجاه درصد موضوعات، مربوط به مهران مدیری بود و هست و معلوم نیست تا کی خواهد بود !!!

در راستای فراموشکاری ذاتی ما انسانها فکر کردم شاید بد نباشد در بین این همه خبر و جار و جنجال و هیاهو در مورد مهران مدیری و طنزهایش به یاد بیاوریم که مردان و زنان دلیر و از خود گذشته ای داریم که امروز به جرم حق گویی و دفاع از حقیقت و آزادگی در زندانهای رژیم اسلامی، شکنجه می شوند و روزگار به سختی می گذرانند و ما در گیر این هستیم که چرا مهران مدیری چنان کرد و چنین...

زندانیان سیاسی را در یابیم... در این روزگار که عافیت طلبان و نان به نرخ روزخوران گوی سبقت را در مدح و ستایش از ظالم به امید دریافت پاداش و مقام و منصبی بیشتر از یکدیگر ربوده اند، هستند انسانهای شریف و شجاع و آزاده ای که تن به اسارت دادند اما زیر بار ذلت و زور نرفتند، سکوت نکردند، هنر و شرف خود را به پول و مقام نفروختند و در اعتراض به «ظلمی که هست و عدالتی که نیست»*، عافیت طلبی را کنار گذاشته، به دفاع از مردم مظلوم پرداختند و حتا از جان خویش مایه گذاشتند....محمد نوری زاد، مصطفی تاج زاده ، نسرین ستوده، بهزاد نبوی، مصطفوی، مجید توکلی و صدها آزاده ی دیگر....

دیکتاتور ظالم! همه ی زندانیان سیاسی شریف و آزاده مان را آزاد کن!

پ.ن: *نقل قول از محمد نوری زاد

۱۱ نظر:

  1. به نظر من مهران مديري يك كاسبخوبي است دليل نمي شود كسي كه كاسب خوبي است آدم خوبي هم باشد

    پاسخحذف
  2. همین نوری زاد که سنگش رو به سینه میزنی یه زمانی طرفدار سر سخت رهبری بود.
    حالا که به جون هم افتادن دلیل نمیشه که آدم خوبیه و ازش طرفداری کرد.

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز، این نتیجه بستن فله ای حساب بیش از ۲۷۰ کاربر فعال، پرسابته و صادق بالاترین توسط مدیریت این سایت است. چنین وضعیتی قابل پیشبینی بود. هرچند که هنوزهم بسیاری از کاربران متعهد باقیمانده مانند خود شما تلاش میکنند تا از رفتن این سایت به بیراهه و ابتذال جلوگیری کنند. برایتان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم از انعکاس نظرم خودداری نکنید.

    پاسخحذف
  4. من نمیدانم مهران مدیری دیگر با چه زبانی باید بگوید که در حد و اندازه یک هنرنمند مردمی نیست و فقط یک دلقک پول پرست است تا برخی از افراد که هنوز نسبت به شخصیت و کارهای اومتوهم هستند دست از این موضوع مبتذل بردارند؟ بهترین واکنش به یک چنین آدم سودجویی که لیاقت احترام و استقبال مردم را ندارد تحریم کارهای اوست.

    پاسخحذف
  5. avalan in film ghadimi ast dostan bad inke ishon kamelan hagh daran az chi farar mikonid va mitarsid hamin shoma mahvare ha hastid ke javon ha ra in tor kardid manzor az javanan bache haye sosol va bala shahri ro arz mikonam age ma raftim to khiyabon jangidim shoma chizi nagid az on var donya

    پاسخحذف
  6. dar zemn dar tamame donya aghayone roshan fekr va tahsil karde tanz yani hamin onam tanze siyasi ke mitone hamaro maskhare kone aghaye norizade shoma az aghaye bush ya queen mohem tarin
    motasefam

    پاسخحذف
  7. بسیار جالب. پس حالا نوری زاد داره سنگ مردمو به سینه میزنه.به به.بوی یه جمهوری اسلامی دیگه به مشام میرسه با یه اسم دیگه از دل برخی از معترضین به نظام

    پاسخحذف
  8. نمی‌دونم این خوی مریض کی از جان سیاست ما ایرونیها ریشه کن میشه که فقط به دلیل اینکه روزگاری فلانی با نظام همراه بوده حالا نمیشه روش حساب کرد حتی اگه تا پای مرگ پای حق و عدالت وایسته.
    دنبال آدم مطلق اگه هستین که بیاد و ایرانو نجات بده اونقدر وایستین تا علف زیرپای مبارک سبز بشه.
    ممکنه یه انقلاب بشه بازم ببینین اونا هم مطلق خوب نیستن دوباره یه انقلاب دیگه.
    نه آقا تورو خدا دست از این مطلق خواهی بردارین

    پاسخحذف
  9. من شخصا مخلص نوری زاد و میر حسین هستم و اعتراف می‌کنم که یک هزارم جسارت و شهامت اونا رو در دفاع از حق ندارم

    پاسخحذف
  10. دوست عزیزم،

    بیایید به جامعه ی چند صدایی فکر کنیم. همین رفتار که فقط صدای خود را و آنها که دوست داریم بشنویم، این خود شروع استبداد است. مشکل این ملت نه فقط سال ها که بلکه قرن هاست این است که چند صدایی را فراموش کرده ایم! جامعه ی آرمانی جنبش سبز این نیست که فقط صدای سبزها شنیده شود! صدای همه! نوری زاد را من دوست دارم! تو دوست داری! این دلیلی نیست که صدای مهران مدیری خفه شود! مثل آنست که بگوئیم در سینما فقط باید فیلم روشنفکری، معناگرا و امثالهم تولید شود! نه آقا! جامعه به همه نوع فیلم حتی فیلم های فقط سرگرم کننده و بی معنا هم نیاز دارد! کسی حق ندارد جلوی صدای دیگری را بگیرد! مهران مدیری هر که هست، سال ها مردم را خندانده و شاد کرده! توشه ی آخرتش از من و شما سنگین تر است. مردم دوستش دارند! ولی این دلیلی نیست که نوری زاد را فراموش کرده اند! با تعصب های بی مورد و بی اساس جامعه به جلو نمی رود! جامعه رشد نمی کند! بیایید به جامعه ی چند صدایی فکر کنیم.

    پاسخحذف
  11. با تشکر از همه ی دوستان ناشناسم که لطف کردند و اینجا نظر دادند...عزیزان منظور من فقط یاد آوری اسرای سبزمون بود و وضعیت دردناکی که دارند... درسته دوست عزیزم صدای همه باید شنیده بشه اما من واقعا دلم می سوزه که صدای کسی مثل نوری زاد ماهها و هفته ها شنیده نشه و در عوض هر روز در مورد امثال مهران مدیری که میلیونها پول (به خاطر با اصطلاح همراهی شون با مردم!!) به جیب زدند بشنویم....من که دشمنی با مدیری ندارم اتفاقا بیشتر کارهاشو بسیار دوست دارم اما نباید به یک موضوع بیشتر از حد اش بها داد به نظر من.
    باز هم ممنون از دوستان ناشناس عزیزم

    پاسخحذف