سه‌شنبه، مرداد ۱۲، ۱۳۸۹

میرحسین موسوی: آیا برهانی روشن تر از دروغ بزرگ اخیر این آقا برای تقلب در انتخابات می توان آورد؟

میرحسین موسوی در بخش دیگری از سخنانش به اظهارات اخیر آقای جنتی اشاره و اضافه کرد” دروغ هم یکی از این ظلم هاست که در هر زمانی بد است. مخصوصا اگر این دروغ از دهان دبیرشورای نگهبان قانون اساسی و امام جمعه پایتخت باشد. کسی که باید امانتدار آرای مردم و پاسدار اصول قانون اساسی و میثاق ملی باشد.آیا برهانی روشن تر از دروغ بزرگ اخیر این آقا برای تقلب در انتخابات می توان آورد؟ مخصوصا اگر در نظر بیاوریم که این اولین خلاف گویی ایشان نیست.”

به گزارش خبرنگار کلمه، میرحسین موسوی این سخنان را در دیدار با جمعی از ایثارگران در هفته جاری (10مرداد ماه 1389) بیان کرد و فاجعه کهریزک، حمله به کوی دانشگاه و فاجعه کنونی زندان ها را نمونه کامل سبعیت و زشتی همه گرایش های اقتدارگرایانه و فرعونیت دانست و آن را ادامه اندیشه دبیر شورای نگهبان و شاگردان او دانست .موسوی در این دیدار تاکید کرد: “فاجعه ای که اکنون در زندان ها رخ می دهد ادامه اندیشه دبیرشورای نگهبان و شاگردان این چنینی اوست. فاجعه کهریزک و حمله به کوی دانشگاه و حمله به مردم نتیجه چنین نگرشی است که به خوبی در آن سبعیت و زشتی همه گرایش های اقتدارگرایانه و فرعونیت را می توان دید.”

متن کامل سخنان میرحسین موسوی در جمع ایثارگران را می توانید در لینک زیر بخوانید:

http://www.kaleme.com/1389/05/11/klm-27553

پیوست: احمد جنتی اخیرا در سخنرانی خود در مسجد جمکران قم ادعا کرد که سران فتنه یک میلیارد دلار از آمریکا و عربستان سعودی برای براندازی نظام دریافت کرده اند، و قرار بوده که 50 میلیارد دلار دیگر هم پس از براندازی کامل نظام دریافت کنند. اصلاح طلبان خواستار این شده اند که قوه ی قضاییه این مساله را به طور جدی پی گیری کند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر